Alla päron byter plats.

Det blev Fruktsallad och barnen älskade det!
På måndag börjar hantverksveckorna i skolan. Då ska vi tillverka egna trummor och handdockor, ska bli kul!

Igår var vi på Bergis, tog Osc's nya bil,  och såg på Sweeney Todd. Inte den bästa Burton filmen men helt klart bra! Intressant att höra Johnny Depp sjunga. Rösten höll. 



Ikväll ska vi fira Bea som snart fyller år. Det blir melodifestival (ett måste från min sida) och utgång.
Norpar pengar från mitt sparkonto. INTE BRA. Det konstiga är att jag fick mer än vanligt den här månaden, men ändå har jag varit fattigare än på länge. Varför? Vad gör jag?!
 
Nu kommer min hamburgare!

Kommentarer
Postat av: carl

hihi.. ere så grävt i arkiven i min blogg eller?

2008-02-23 @ 18:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback