Bankrutt

Imorgon ska jag ut på VFU (fast bara i två dagar). Ska hålla i en lek för de små liven.
Funderar bara på vilken lek jag ska välja.. Googlade en massa och fick upp en del förslag.
Det lutar åt Fruktsallad, Hunden och benet eller Alla som... men vi får se! Ska rådfråga min VFU-lärare imorgon. Var på konferens och träffade henne igår. Pratglad,  sjukt positiv och engagerad.

Skönt att känna sig välkommen! 



Jag har 89:- på mitt konto. Nu måste det bli den 25.e så man kan börja leva igen.

BOK-REAN börjar snart också!
Har kikat lite på vad jag kan tänka mig att köpa.
Typ: Rutiga kokboken, Svensk ordbok och lite smått och gott.
Har fått nille på kokböcker! De är roliga att titta i. Ändå lagar jag sällan mat.



Ge mig något eget så ska ni få se på mina kökskunskaper! 

Kommentarer
Postat av: Jocke

Bjud en helmiddag fullt med förätter och efterättter för sp3a ;)

Postat av: carl

du har bäsdta blognamn

2008-02-23 @ 11:07:23
URL: http://carltaylor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback