Hej och hå

Lördagen blev riktigt rolig.
Först guitar hero och mello hos M&B, sedan taxi till kba't och PeterNiclas. 
Fastnade med David och satt och snackade genus och könsroller halva kvällen. 
Börjar jag bli studieskadad?
 
Idag var det föreläsning inför seminariet på torsdag. Det handlade om barns medievanor gällande böcker vs. vuxnas tankar om hur barns medievanor kring böcker bör vara, typ.
Ska skriva ett "paper" (varför kallar de det så??) till på torsdag, vilket jag helt hade missat. Alltså funderar jag på att hoppa över dagen imorgon och läsa avhandlingen som vi ska skriva om. MEN då missar jag workshopen i bild som jag sett fram emot och som jag tror jag skulle få en hel del inspiration ifrån.. Så, hur gör jag?!

Mina händer luktar surt efter den äckliga grädd-trasan på jobbet. Fick hoppa in för Helena i eftermiddags. Tog med mig färska frallor hem. Kommer sakna allt gratisgrejs när jag slutar där...     



Angående deltävling 3, Melodifestivalen.

Bäst: Måste ju välja något trots att den här delfinalen var nåt av det sämsta på länge. Får väl säga BWO då eller Eskobar, som är mina gamla favvosar från back in the days. Gud vad jag var kär i Daniel Bällqvist (sångaren). När jag såg de live på gbg-kalaset var jag salig. Men första skivan (til' we're dead) är faktiskt sjukt bra! Däremot är andra skivan med Heather Nova-låten kass.



Tråkigast:
Patrik Isaksson och Bandet (han är tråkigheten själv personifierad)
Katastrof: Frida feat. Headline. Det låter precis som de där melodifestivallåtarna som var med för typ 10 år sedan som skulle hänga med och vara lite häftiga. Herregud, vad är det med folk som röstar vidare det här till final?

Kommentarer
Postat av: carl

tss hur ere fisobert?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback