Biltjuvsjävlar

Fick världens chock när jag skulle köra iväg bilen till golfen igår. När jag kom till parkeringen där bilen brukar stå var den puts väck. Misstänkte ett tag att jag blivit schitzofren, men så var inte fallet. Bilen var faktiskt borta och jag hade alldeles säkert ställt den där. Fick värsta barcelona-flashbacken från när min väska blev stulen på stranden. 
1: Det är inte sant, det händer inte mig. 
2: Det är inte hela världen, det var bara en bil som inte var speciellt dyr / eller / jaja, det är bara pengar, passet fanns ju inte i väskan. 
3: Chocken och gråten och tankarna att det gör visst nånting! Jag tyckte ju om min bil / väskan var viktig. 
4: Någon gör intrång på mitt revir.
5: Upprört telefonsamtal till pappa.
6: Gråtandes hem genom stan.

Haha.

Polisen har i alla fall återfunnit bilen. I Varberg. Med krossad ruta, tjuvkopplad och repa på dörren. Mer vet jag inte. Nu får vi invänta försäkringbolag och grejer och se vad reperationerna kan gå på. Jag vill ha tillbaka min lilla bil!

Annars har jag nu gjort teoriprov i golfen. Så nu har jag handikapp 36+, tror jag. Det heter ju inte 54 längre. Eller jag måste ju gå fadderrundor också. Men det är inte så noga ;)

Kommentarer
Postat av: Mary

jäkla människor. snor bilar och hoppar sönder cyklar. fan ta dem! :P grattis till teorin!! ha en underbar kväll på lördag,, som det ser ut nu så kommer jag inte, men isåfall hör jag av mig!. puss vännen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback