Fämily

Idag har det varit en heldag med familjen. Först åkte mammi, pappi, Caroline och jag ner till Åsa och badade, sedan hem till Fjärås och fikade, och sedan fick jag två par skor för 99:- /st på REA:n. Shyrre värre!

Oscar är på firmafest och jag ska jobba imorn. Dricker cola i min ensamhet och funderar på om jag ska börja på en fotobok från Sardinien. Älskar att göra fotoböcker.
http://www.ifolor.se/ är bäst, har jag kommit fram till. I alla fall bättre än http://www.gordinegenbok.se/ som jag har att jämföra med (fast det är ju inte så mycket i och för sig). 

I brist på annat att göra snor jag från Jenny:

Vilken svordom använder du mest? Fan och Jävlar.
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 07:50. Nästan sovmorgon!
Var köper du dina matvaror ifrån? Willys.
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Både och.
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? inte köpa utan betala av studielån!
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? På sätt och vis
När var senast någon stötte på dig? Typ någon månad sen kanske. Människan ville inte ge sig.
Vad åt du till middag senast? Beef burrito från Adéles, haha.
Kan du vissla? Japp, fast aningen skevt.
Tittade du på tecknat när du var liten? Självklart
Äger du några popband t-shirts? Nej. Ville ha en med the Ark en gång i tiden 
När flög du senast? Två veckor sedan ungefär
Pratar du några andra språk? Engelska, lite franska, ytters lite spanska
Har du gråtit offentligt? Jaaa
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? Neej
Vad har du med dig in på bion? Popcorn!
Vad har du för väder? Varmt och sol.
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Radio! 
När sov du senast på golvet? ... säg det
Vilken är din favorit drink? Nåt med mjölk i
Gillar du din boendesituation? Mycket!
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Över 7
Är dina dagar fullbokade och stressiga? Det har varit ganska lugnt sen skolan slutade faktiskt. Sköönt.
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna? Ja. Speciellt på högstadiet. Anders hade reserverat en plats jämte honom vid katedern åt mig. Fast jag hamnade lyckligtvis aldrig där.
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 22. Tant. 
Tror du på liv på andra planeter? Varför inte?
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Ta en dag i taget
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Tror inte det
Tycker du om att krama folk? Jodå
Äger du en digitalkamera? Jaa
Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Maja i Sounds och Blondie
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det? Ja.
Får du dåligt samvete efter du ätit kött? Nej.
Är du mörkrädd? Lite. Beror på situationen osv
Tre saker du alltid har med dig? Mobil, plånbok... fast det är bara två.

Förresten, TACK för senast folks! Det var mycket roligt att träffa er alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback