Favorit

favoritläsk: Coca cola
favoritsaft: Fläder
favoritalkohol: Rödvin
favoritthé: Rabarber med grädde
favoritpasta: Färskpasta är gottigt, eller skruvar 
favoritpaj: Majis hallonpaj eller mammas äpplepaj 
favoritgodis: Allt som är salt och som går att suga på
favoritgrönsak: Tomat!
favoritost: .. äter typ inte ost i fast form. Den ska vara bredbar, typ Cantadous pepparrotsost.
favoritkött: Fläskfilé
favoritbröd: Bröd är tråkigt
favoritpålägg: Rostbiff
favoritfrukt: Äpple
favoritfrukost: Frukost är tråkigt. Men.. nybakade scones tillsammans med GP är inte fel.
favoritchips: Grill eller Natur eller sånna där Hjärtan 
favoritdipp: Tortilla
favoritsås: Vitlökssåser av olika slag
favoritdressing: Italiensk salladsdressing eller Örtagården
favoritsallad: Sallad är tråkigt, men Isberg dårå
favoritmatställe: Vet inte. Mammas pasta är mys och gott
favoritfrukostflingor: Cheerios
favoritgrillat: Fläskfilé, fläskkotlett. Värst vad FLääääääsKigt!
favoritsvamp: Usch
favoritmicromat: Fiskgratäng med dillsås

Snart ska jag på den där golfkursen. Tror vi skulle ha lite teori idag. Puttade och pitchade sist och slog ut med träklubba (?). En boll kom i alla fall typ 110 meter. Det var jag riktigt nöjd med. Träningsvärken man har i armar och fingrar dagen efter är inte rolig. Men jag måste faktiskt erkänna att när det går bra så är faktiskt golf lite kul. Trots att det tar mig emot att erkänna !!

Bokade om tiden som skulle göra mig till en fräsch människa på fredag till onsdag nästa vecka istället. Det ska ju bli sol och 30 grader, då kan man inte svettas bort i en frisörstol 3 timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback