Grönt kort

Igår gjorde jag något som jag varit stark motståndare till. Jag tog en golflektion. (Bör poängteras att jag fick den graaaatis, annars hade det varit ett stort no-no). Inte för att jag direkt själv ville utan för att Tommy (Osc's papi) tjatat så, undre lång tid. Tanken var att jag bara skulle lära mig grunderna så att jag kan gå med typ Oscar och spela. Tydligen så var min swing väldigt fin och slagen jämna, dock kom bollen inte speciell långt. När lektionen var avklarad försökte Tommy och Mats (proet) få mig till att gå med kursen till grönt kort som startar ikväll. Den skulle jag också få gratis.. plus att det är några jag känner som ska gå. Jag är nog dum om jag inte gör det... Men jag tänker INTE bli någon golfare. Golf står mig upp i halsen på grund av spelande släkt och familj. Till klockan 20:00 ikväll måste jag i vilket fall som helst ha bestämt mig.

Igår lunchade jag även hos mormor och morfar. Mormor fick mig till att ännu mer vilja åka till Gotland. Varför har man aldrig varit där?! Det lär ju vara det mest exotiska som Sverige har. Hon och morfar hade varit där på cykelsemester en solig sommar när de var unga. Lät helt härligt.

Nu ska jag invänta en fika med Elin.   

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback