Låsa sig ute.

Idag lyckades jag och Oscar att låsa oss ute ut vår lägenhet. Vi har nämligen en sån där idiotisk dörr som går i lås av sig själv. Vi var aningen stressade, rusade ut ur lägenheten och ner på gatan. Oscar säger på skoj "du har väl med dig nyckeln nu?" varpå jag svarar "nej". Så satt vi i skiten. Ölen på uteserveringen blev inte riktigt lika skön som vi tänkt oss. Ringde vaktmästaren som fick åka hit från Mölnycke och låsa upp. Stackars människa. Men vi blev återigen glada! Värsta senariot var att vi skulle få fixa en stege och ta oss in från gatan då våra sovrumsfönster stod öppna. Det hade nog dock dragit åt sig en hel del misstänksamma, fundersamma och roade blickar.

Imorgon ska jag träffa mitt lilla kusinbarn Hilmer. Han är typ 3 månader. En plutt.

Kommentarer
Postat av: jenny

hahaha. klantiga ni är. men mest söta tycker jag.

jag hoppas ni ringer mej om ni nån gång tvingas gå in via stege från gatan. så jag får mej ett gott skratt menar jag. puss

2008-07-03 @ 18:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback