Raderad

Ikväll ska jag lyxa i en jacuzzi med inbyggd discobelysning och masserande bubblor!

Känner mig helt tom i huvudet. Har inget att skriva, men känner att jag vill.

Såg på Hancock i helgen. Fråga mig inte varför. Det berodde väl mest på sällskapet kanske, men filmen var inte värd 90 spänn. Det känns ändå som att den hade kunnat vara så mycket bättre än vad resultatet blev. För storyn är inte fel:  "Misslyckad superhjälte". Tyvärr uteblev potentialen. En typisk Will Smith film är vad det var, och jag är inget Bad boys älskare precis.
Bästa köpet från Sardinien var ändå min melonvodka. Blanda det med mjölk och is och du har den godaste drink du någonsin smakat. 

Kommentarer
Postat av: jenny

Varför gick du inte på Mamma Mia! istället?????

2008-07-21 @ 17:23:49
Postat av: Mary

melonvodka med mjölk och is? är det verkligen gott? isåfall kommer jag blanda på, har en stooor flska med melonvodka hemma :P

Postat av: Mary

usch, jag testade och det smakade inget vidare, haha. det var nog fel slags vodka helt enkelt :)

2008-07-21 @ 21:57:11
URL: http://stilla.blogg.se/
Postat av: Ridings

Godare än gin & vatten i kastrull?

2008-07-22 @ 16:54:13
Postat av: Mary

haha, då kommer jag på direkten! vi får pricka in en kväll om någon månad när alla kan, haha, spela guitar hero och så får du bjuda mig på en riktig melondrink, vad sägs? :P

2008-07-22 @ 17:01:33
URL: http://stilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback