Jadajada.

Jag funderar på om grannen klipper tånaglarna. Det låter tämligen så. Jag hör ett knips av något i nagelmotstånd i en jämn ström. Nu har det dock upphört. Men ligger deras toalett i sånna fall på övervåningen? Eller klipper han naglarna i "vardagsrummet"? Då måste de ha tånaglar över hela golvet.

Jag är sysslolös. Dagen har bestått av systemet och läsning av GT och Fredagsbilagan. Ikväll ska jag och Oscar äta räkor. Det avsöndras saliv bara jag tänker på det. Är sjukt sugen på räkor och aioli, oh ja. Jobbar imorgon. Kommer inte få den fetaste lönen jag skådat i slutet av juli tyvärr. Första jobbdagen på hela veckan liksom. Så går det när man anställer för mycket folk...
 
Våran box är fixad! En gubbe ringde på dörren i förrgår som frågade om han fick komma in och mäta nånting på tv:n. Tydligen så hade grannarna haft samma problem som oss med sändningen så nu hade tv-gubben varit och åtgärdat problemet, men han var tvungen att mäta för att se om det funkat (?) Grannen som ringt på honom var tydligen inte hemma eller nåt, så han fick komma in här istället. Det känns olustigt. Det är jobbigt med hantverkare i huset.

Vecka 29, 30 och 31 ska det vara samma skitväder som förra sommaren. Balle.

Jag vill ha mer av det här!

Kommentarer
Postat av: Christian

Det va mark på mitt jobb som hälsade på er ;)

Jag har byggt erat tv nät

2008-07-03 @ 22:54:53
Postat av: till christian

haha där ser man, va roligt :P

2008-07-04 @ 18:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback