Bara man får ett svar.

IDAAAAG:

¤ Läst SOU 2006:75 Jämställdhet i förskolan - om betydelsen av jämställdhet i förskolans pedagogiska arbete.
Så sjukt bra! Alla borde läsa. I alla fall alla som någon gång kommer ha något med förskola att göra och som är intresserade av ett jämställt samhälle.  Gick relativt snabbt att läsa den tjocka bibban just för att många delar var så givande.
¤ Druckit massa kaffe.
¤ Sett på Våra bästa år.
¤ Gjort färdigt portfolion till vernissagen. Den blev fiiiin.
¤ Fått Plaza kvinna på posten.
¤ Gått promenad.
¤ Löst korsord.
¤ Fått besked att skrivningen på lägenheten närmar sig. Man kan typ säga att det är klart nu.

JAG SKA FLYTTA! :D

Imorgon är det skola. Vi skall examineras i "trumman". Varje studiegrupp ska visa upp två pedagogiska lekar som man kan göra med hjälp av trumman. Min grupp är knappt alls förberedda. Men det har gått bra övriga terminen så förhoppningsvis gör det, det imorn också.

På kvällen ska jag träffa bejbsen J, L, M.
Sen är det påsk! Såg en påskkärring idag. Trodde att de hade dött ut.



ps. Laakso-Markus låt; Jag är en vampyr (ja, strunta i låttiteln) är sjukt bra! Man blir alldeles lycklig av att höra honom skråla "hela världen är så underbar" samtidigt som solen skiner. Då känns det bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback