Med andra ord

Idag har jag gjort färdigt min trumma. Den blev jättefin! Sagolådan blev mindre fin. Men nu orkar jag inte mera.

I helgen intogs det alkohol och sällskapsspel vid namn Med andra ord. Sjukt kul.
Man är i lag där den ena ska beskriva ett ord för den andra. Man har 30 sekunder på sig att beskriva och gissa samtidigt som man hetsas av det andra laget som sitter och trycker på tutor. Det blev en hel del garv i alla fall.
Den goda stämningen kanske också berodde på att det inte alls gick vägen för Androla i Andra chansen. 

Som bekant följer jag Days of our lives när jag äter frukost under mina lediga dagar. The salem stalker har hållt på i en evighet (typ sen november) och är nu nära en upplösning. Jag kunde dock inte hålla mig, utan ville ta reda på vad som händer när Marlena blir avslöjad. Därför gick jag till Days of our lives hemsida och fick reda på en massa. Så om du inte vill veta vad som händer framöver bör du sluta läsa nu!

I alla fall INGEN AV THE SALEM STALKERS OFFER ÄR DÖDA, utan alla befinner sig på Stefanos jävla ö. Är det inte absurt? Eller ingenting är i och för sig förvånande när det gäller den där serien. Jag hade faktiskt på känn att i alla fall Roman inte var död. Marlena kommer sättas i fängelse och rymma därifrån och i scensätta sin egen död eller nåt. Shawn kommer åka till Europa för han är ledsen på Belle och medan han är borta kommer Belle bli tillsammans med Philip och de kommer gifta sig, fastän hon fortfarande är kär i Shawn. Och på Belle och Philips bröllop kommer Shawn komma inkörande med en motorcykel i kyrkan. HAHA?! 
Mimi i sin tur kommer bli ihop med Shawn, och Mimi och Philip kommer mixtra med provrör så Belle får in Shawns grejer i sig istället för Philips, vilket ingen vet om, vad jag förstod. Och blaha blaha. Det fortsätter med andra ord precis som vanligt. 

Nu vill jag ha kanelbulle.      

Kommentarer
Postat av: ttamiz

är salem stalker massmördaren? alltså marlena? jag har bara kollat någon månad och det var ett JÄVLA TJAT om detta. typ, sist jag kollade så skulle hon döda alice, och så såg man "nästa avsnitt"-grejen, att hon går in för att göra det. och sen samma sak i det här avsnittet? KOM TILL SKOTT!! det är otroligt fascinernade. minns du/såg du när marlena var besatt av djävulen? eller typ VAR djävulen? det gick när jag var typ 13 och läskigare skit får man leta efter det. blir forfarande hemsökt av det i mina mardrömmar once in a while. har imdb-at väldigt mycket, och serien började ju 1965 och spelas fortfarande in! att den var gammal som gatan kanske man visste, men faan vad man vill se avsnittet från år 08 liksom!

2008-03-10 @ 21:04:37
Postat av: jenny

jag tittar jämt på days. världens sjukaste program. nu dog alice av en munk! hon kvävdes av en dounut. hahaha. så jävla sjukt. vet inte om du såg idag o igår. men johns sockerupptäckt i marlenas hanskar: "alice hade socker runt munnen när hon hittades". han är grym lille john. du läser väl days-bloggen? sök på google. den är rolig. puss

2008-03-13 @ 19:53:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback