Microblogg

Okej. Satt på tåget i morse och läste punkt.se som vanligt.
Fastnade för artikeln om microblogg med Linda Skugge.
Hon och andra tror att microblogg kommer bli den nya grejjen 2008.
Gick in på twitter.com (microblogg sida) när jag kom hem bara för att kolla vad det var för nåt. Nu är jag medlem. Får se hur länge det varar. Kan tänka mig att det blir lika hajpat som Facebook, och att det sen falnar när nyhetens behag lagt sig. I alla fall.
www.twitter.com/S0FIE läs och bli medlemmar ni med, inge kul om man inte får några stalkers!

Kan förklara vad det är först:
Korta meddelanden som man kan uppdatera på dator och/eller med mobil.

... kanske inte är så jävla roligt.

Jag lägger inte ner här i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback