Snö. Snow. Neige.

image124 
Såhär ser det ut utanför två av mina fönster.
Hata. Snön kunde kommit på julafton. Då vill man ha det! Fatta vad mysigt det hade varit. Jag kan bara föreställa mig, för jag har inga som helst minnen av en vit jul. Vad är det?

Idag var det vernissage. Det gick fint. Folk beundrade mina "Bockarna bruse" som jag snabbt och enkelt gjort utav piprensare. Yesyes. Imorgon skall jag plugga till tentan. Känner inte fööört.

Har nästan hela inredningen i lägenheten färdig i mitt huvud (!) Kan inte låta bli. Det är ju så kul.

Kommentarer
Postat av: Jocke

Håller med, var höll snön hus i "vintras", nu vill man ha sol och värme!

Inreda sin lägenhet är grymt roligt! Synd bara att man inte hade lite mer pengar och tid till att genomföra allt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback