Storgatan

Katten får heta Sam, Eli eller Charlie.
Har inte bestämt mig för vilket än bara.
Det lutar åt Eli.
Om det inte vore för att det ska vara en unisexkatt så skulle den fått heta Melker!

image123

Var och tittade på lägenheten igår.
Helt jättefin var den!
Inga kontrakt är skrivna, men om inget helt plötsligt skulle gå käpprätt åt helvete så flyttar jag och Osc in den 1 maj. Då blir Storgatan vår nya adress.

Ikväll är det TRAMS live med lite folk och grejer som händer.
Imorgon fyller jag tjugoett. Gamla tant!

Kommentarer
Postat av: mathilda

grattis i förskott. vilken storgata i vilken stad?

2008-03-05 @ 18:55:12
Postat av: svar till m

tack! storgatan i kungsbacka. typ ovanför karma.

2008-03-06 @ 09:49:55
Postat av: Jocke

Grattis på födelsedagen och till lägenheten! Hoppas att du får den då. Sjukligt bra läge ju, mitt i kba =)

Postat av: lisen

Vilken söt katt!!!! :D

2008-03-24 @ 12:30:05
URL: http://lisan.blogg-se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback