Unisexkatten Kim?

Idag har jag sytt på maskin för första gången sedan nian (typ 4-5 år sen). Då sänkte bajstanten mitt betyg från VG till G bara för att jag inte ville sy någon balklänning. Det var inte pedagogiskt gjort av henne! Anledningen till att jag sytt idag är för att vi ska göra handdockor under hantverksveckorna. Jag har gjort en katt. Den blev lite sisådär, lite skev fast ganska charmig. Bilder kommer upp så småningom. Skall nämligen dokumentera allt med kamera och göra en portfolio av det. Sedan blir det vernissage i slutet av mars. I alla fall så är det ganska kul att sy. Synd att jag är så otålig och slarvig bara, annars hade jag kanske kunnat göra stordåd!

Vad finns det mer för namn som både killar och tjejer kan heta? 
Min katt är ingen Kim nämligen...
Hjälp, snälla.
 

Kommentarer
Postat av: Ridings

Alex?

2008-03-03 @ 19:06:53
Postat av: ar

dete finemang.. lite ensamt bara, men det går över:D

Postat av: mathilda

Sam.

2008-03-03 @ 23:03:33
Postat av: syster

Robin, Charlie, Eli, Louis

2008-03-04 @ 14:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback