Varför snö, NU?!

Angående Melodifestival-final:
Jag höll på Perrelli.
Maria höll på Rongedalarna.
Lisa höll på Sanna.
Alla blev ganska nöjda i slutändan.
Mest jag.

Idag har jag pluggat aset av mig. Har inte fått ur mig speciellt bra saker.
Det är det som är det värsta, att man aldrig vet om det man lämnar in är det de vill ha.
Men vi får väl se. Annars är det bara att komplettera, men det hade ju varit skönt att slippa.
Hittils har jag lyckats undvika det, men nån gång får bli den första.

Och jag får spasmer på lägenhetstanten, jag vill ha svar NU NU NU. 
Vill börja måla möbler och grejer. Har massa saker klart i huvudet redan.
Vågar dock inte ta ut exakt allt i förskott...! Blir dödligt besviken om det inte blir nåt.




Svar till M gällande Days of our lives:
Ja jag minns! Såg på det vid några enstaka tillfällen hemma hos dig, hade ju inte trean själv.
Kommer ihåg att Marlena låg vitklädd på en bår och hade läskiga ögon eller nåt. 
Den där serien kommer aldrig till skott. Det är väl därför som den lyckats hålla på i flera decennier. Nu kommer Shawn snart (dröjer kanske ytterligare ett halvår?) dra till Europa efter att han fått reda på Belles lögn. De är så drastiska! 

Kommentarer
Postat av: jenny

jaaa..jag funderar på ett par vita också :D

2008-03-17 @ 20:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback