1 advent

Hade en väldigt rolig kväll igår. Lindholmen kändes som en isolerad liten värld. Studentlägenheten var värsta lyxig. Det spelades massa bra musik, dansades och minglades. Ett gäng gick vidare ut. Hamnade på Sticky. Kan knappt minnas sist jag var där, men det var sig likt. Träffade kul folk. Fick avstyra en del kläng. Dansade ännu mera. Tåget hem var inställt och ersattes med buss. Var hemma halv 5. Är sjukt seg idag.    

Det går runt massa tomeparader som  trumpetar utanför fönstret. Känner mig smått hjärntvättad. Luciorna åker dessutom runt på ett hästflak i vita dunkappor och vinkar som kungligheter. Vad är detta?

Kommentarer
Postat av: Anja

Oh, Sticky! Där var det längsen jag var. Min syster hittade sin kärlek där faktiskt, inte bara tokigt folk där :P Kram

2008-11-30 @ 22:32:38
Postat av: jenny

var det någe folk som kollade på luciorna då? o vinkade tillbaka? harremin. jag säger då det. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback