Händig

Alltså, det funkar inte att mobilblogga. Skickade in en bild igår kväll, var är den nu då? Inte i bloggen i alla fall.

Nu har det adventpyntats i lägenheten! Går runt och myser. Har alltid gillat sånt där tjaffs. Har tillverkat min egna tavla också (fast den har inget med julen att göra, fastän den är röd). Köpte en träram på IKEA som man spikar ihop och runt den kan man fästa vilket tyg man vill och vips så har man gjort sig en tavla för endast 80:- Skitbra. Tänkte att jag skulle göra en sån tavla innan vi flyttade in i lägenheten, men så glömde jag av det men blev dock påmind i torsdags. Så nu hänger den på vår vägg. Är nöjd, fast var sjukt irriterad när jag höll på med den. Jag, hammare och spikar som inte följer ens väg går sådär ihop. 
FIALENA MetervaraFIALENA Metervara
Det här tyget tog vi, men valde att fästa det på ramen så att mönstret kom lite annorlunda. Alltså inte på det sättet som bilden visar.

Ikväll skall jag, Emely och Nathalie hem till en klasskompis till den sistnämnda på förfest i Lindholmen, sen bär det väl ut eller nåt. Får snart dyka in i garderoben för att se vad man kan ta på sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback