Idag...

... fyller min kära vän Maria 21 år. Grattis till henne! På lördag skall folk hem till henne i Landala och fira. Då blir det fullt ös, medvetslös. Om man så vill.

... har jag huvudvärk. Gruppen satt och skrev ett paper om vårt temaarbete halva dagen och hade 1,5 h föreläsning utan paus på det, då blir man trött.



     Lyssnar på Modest mouse (Good news for people who love bad news) och blir glad.



Nu skall jag läsa min ELLE-tidning som låg i brevlådan när jag kom hem och kanske äta en och annan kardemumma-skorpa. De är så små att det lätt slinker ner ett dussin. Eller hur var det nu, är dussin detsamma som 20? För om det är så, då vilseleder jag. Men uppåt 10 i alla fall!

Kommentarer
Postat av: jenny

ett dussin är väl 12? och ett tjog är väl tjugo? om jag inte helt förvirrar mej. bäst att du är utvilad och på G på lördag. wiiho! puss

2008-11-06 @ 17:04:43
Postat av: Mathilda

ett dusin är 12 och 20 ett tjog!

2008-11-06 @ 18:02:00
Postat av: Mary

tack dear. nu har familjen varit här så jag ska nog läsa min elle tidning jag med, men äta tårta till det istället :) ses på lördag! lisa skulle ringa dig förresten, hon och anna ska ta pendeln in så du kan åka med dem :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback