Julgrejer

Hade riktigt trevligt igår! Satt och snackade hela kvällen lång. Fick en Amaryllis av Lina. Får se om jag lyckas få den att överleva...

   

Idag kommer jag träffa bästis för första gången på 9 månader. Sjukt! Ringde henne förut och vi började nästan gråta. Härligt att ha henne hemma, har saknat. Skall bli kul att höra allt hon har att berätta. Men först skall jag Örn & El ta mögelbilen till Willy's och handla föda. 

Jenny och Rebecca är på julmarknad i Stockholm där det snöar. Blir man avundsjuk? Ja. På tal om jul och sånt. En liten kille i "min" klass berättade för mig att han har 6 adventskalendrar hemma som han väntar på att hugga tag i. "Du kommer inte göra nåt annat än att öppna luckor!" sa jag till honom. Det tyckte han var väldigt roligt och såg stolt ut. För visst var det så, man tävlade nästan om vem som hade flest kalendrar. Vilken oerhört spännande tävling. Eller? 

Kommentarer
Postat av: Mary

attans, jag som bara 1 adventskalender. mina föräldrar är inte lika bra på att skämma bort mig som den lilla killen i klassen.. hoppas ni får en jättetrevlig kväll ikväll!! :) puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback