Julien Doré

Alltså. Jag har fått en nytändning (höhö) på den där Julien Doré i Nouvelle star -Idol, Frankrike 2007.

Ni som har följt min blogg en lååång tid vet att jag tjatade en massa om honom när jag och Emely precis kommit hem från tågluffen. Vi följde ju Idol lite halvt om halvt på de franska tv-apparaterna i Europa. Vi fastnade för Julien direkt. Farligt snygg och charmig, och efter att vi sett det här framträdandet (som ni ser nedan) dog vi nästan. Det räcker ju att titta på tjejen i juryn som vill sluka honom med hull och hår. Han går inte att motstå. Så sjunger han FANTASTISKT bra. Mer personlighet i rösten än vad den där Maltesiska-Kevin har.  (Fick dessvärre inte tag på ett bättre klipp, då man inte fick lov att kopiera html-koden på youtube). 
 


Och här hade han inte ens vunnit än!!

I nästa klipp kör han Baby one more time med Britney. Ingen jättebra version precis men han är ju bara underbar.  Engelskan är dock fruktansvärd, men vad förväntar vi oss från fransmännen? Jag undrar bara varför vi aldrig hittat någon Julien i Svenska-Idol? Möjligtvis var Sebastian en Julien, fast en ganska blek sådan. 




Här är adressen till den gemensamma låten som alla Idolerna sjöng det året.
http://www.youtube.com/watch?v=kuyiRRcLPyY Skitfånig! Men nu har jag nördat färdigt med Nouvelle star snack. Skall inte ta upp det något mer, lovar.

Kommentarer
Postat av: jenny

jag gillar't!!! snygg och duktig! jag kan se varför ni föll för honom! :) ses imorn sweetie. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback