Pås-öga

Jag är så sjukt trött! Huvudet är alldeles snurrigt över alla luddiga uppgifter vi skall göra på VFU:n (praktiken, alltså). Förstår inte varför det skall vara så oklart hela tiden. Är det för att de vill att man skall huvudbrya sig knäpp? Är dessutom inte van med att gå upp 06:30 och ha värsta ljudvolymen runt huvudet hela dagen. Men jag reder mig!

Fick vara med på ett intressant möte idag, integrationen mellan förskola och förskoleklass. Mycket av det vi läser i litteraturen stämmer, om man säger så... Har förutom matten börjat planera för min läs- och skrivutvecklings kartläggning också. Tycker inte om att påbörja flera saker samtidigt. Jag är av den sorten att jag vill avsluta det jag håller på med innan jag börjar på något nytt. Men med de här uppgifterna och under den här perioden går inte riktigt det. Men som sagt, jag reder mig.

Är dock väldigt skönt att klaga lite då och då.  

Kommentarer
Postat av: jenny

men så är det om man ska vara akademiker! du funderar mer än vad du gör nytta :D haha. lärare älskar att göra det komplicerat och förstår man inte så "står det i kursplanen eller i boken". typ. känns så. du är duktig fröken sofie. puss

Postat av: Mary

vi kan klaga tillsammans, jag är så trött på skolan va. på att allt ska vara just oklart. vi har redovisning av våra barnintervjuer imorgon, har nog gjort om vår powerpoint fyra gånger och ändå vet vi inte om det är helt rätt. Kuuuul.

2008-11-18 @ 21:58:10
URL: http://stilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback