Poppisar

Igår kväll gjorde jag något som jag funderat på att göra ett tag, men aldrig fått tummen ur till. Jag har ett stort behov av bio-popcorn. Det är nåt av det godaste som finns i snacks-väg. Jag bor näst intill granne med en biograf och igår var behovet så stort att jag gick dit och köpte med mig deras popcorn hem. Funderade på om någon skulle titta snett, men det var faktiskt ingen som såg mig. Kanske funderade hon som stod i kassan på varför jag inte gick in i biografen, istället för ut genom dörren. Men ändå skulle det inte förvåna mig om det var fler än jag som gjort detta. Varför inte liksom?!

 

Jag och Emely gjorde förresten ett tappert popcorn-försök nånstans i Europa också när vi var så sjukt saltsugna. Men biografgubben sade att popcornmaskinen inte var på eftersom filmvisningen inte satt igång för dagen än. Det var ju synd.

Kommentarer
Postat av: jenny

haha. vilken bra idé! nä,varför inte!! hade jag med gjort. lätt. dom är ju sjukt goda. smart. snart ses vi min lilla pingla! det ska bli roligt.

kursen verkar jobbig, men jag är van. urk. menmen. då får man pigga upp sig med födelsedagskalas med sina vänner. puss

2008-11-03 @ 18:41:28
Postat av: Mary

haha, du är grym! ska tipsa om en sak bara.. det finns tydligen popcornkärnor att köpa i den där hemmabiobutiken vid garliv o mingel, om du vet? fast de kanske inte finns där längre? där finns iallafall såna popcorn man poppar själv som smakar som biopopcorn, har jag hört iallafall :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback