Silvermannen

Praktiken idag innebar huvudvärk. Men dagarna går så fort, så man lider inte direkt av det ändå. Imorgon skall vi vara ute i skogen i två timmar, så jag skall inviga mina termobyxor som är inköpta på Ullis. Det blir första gången jag använder termobyxor på ett ANTAL år, åker ju inte skidor.

Eftermiddagen har jag spenderat med Emely. Gick en köpmani runda. Köpte mössa och halsduk på H&M. De bjöd på den billigaste varan  av de båda. Bra! I och för sig hade jag inte köpt halsduken (som var dyrare) om det inte vore för erbjudandet, så man lurar sig allt.

                                              

Efter rundan gick vi hem till mig och drack kaffe och åt pepparkakor. Såg dessutom på ett avsnitt av Silvermannen, som hon hade med sig. En svensk serie från 90-talet av Ulf Malmros med Kjell Bergqvist i huvudrollen. Någon som hört talas om den? Trodde inte det. Det är dock konstigt, för typ alla kända svenskar är med i den. Antagligen beror det på att den är sjukt flummig. Kjell är en utomjording med långt hår och magtröja. Hur låter inte det? 


Kommentarer
Postat av: Lisa

Jag har också jobbat på dagis idag! Fast jag tycker inte dagarna går så fort..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback