Smaklig måltid.

Jag är hungrig. Orkar inte laga något, så idag skall jag äta det här:


Riktigt god, faktiskt. Med citronpeppar och tomat!

Igår gjorde jag en egen pastasallad med grillkryddad kyckling, oljad och pepprade pastaskruvar, couscous, tomat, gurka, majs,  paprika, rödlök och pesto. Blev mycked nöjd med resultatet. Det slutade med att jag åt det till både middag och kvällsmat. Inte speciellt varierad kost kanske.
 

Måste ringa systrami om planera lite inför lördag. (Släktmojs och sånt). Men det får bli efter middagen som jag tänker avnjuta tillsammans med Bevvan. Brenda och Dylan har börjat flirta nu, jag älskar det. Bon appétit!

Kommentarer
Postat av: Mary

heja beverly! :) jag shoppade min box på åhlens för samma peng faktiskt! tack för ditt sms igår, men jag kan tyvärr inte imorgon. ska som sagt på bio med sarah, men tack tack ändå! hoppas ni får det mys :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback