LÅTLISTA

Idag har jag gjort allt möjligt förutom att plugga. Har litteraturseminarium imorn, men jag fixade allt färdigt inför det i tisdags, så jag tänkte att jag bara skulla ha det skönt denna dag. Fick pratat med Caroline, köpte fika och hade mamma här på kaffe. Måste till Facklan och köpa bio-checkar till moster och hennes man. Och jag som typ inte har några pengar kvar denna månaden, självklart skall det då komma en massa småjox  att lägga pengar på.

Nu lyssnar jag på min braiga skiva jag brände igår. Inte för att någon är speciellt intresserad, men jag tänker ändå lägga upp låtlistan här. Håll till godo.

Alphabeat - Fascination. Gladpop
M.I.A - Paper planes.
Amy Mcdonald - This is the life.
Familjen - Det snurrar i min skalle. Synth från Skåne
Julien - Moi lolita. Världens bästa Idol-deltagare (Frankrike 07)
Fionna Apple - Paper bag.
Weezer - Island in the sun.
Saybia - Gypsy. Grymma danskar
Detektivbyrån - Dansbanan. Får inte nog av Detektiverna
The Gossip - Standing in the way of control.
Edith Backlund - True believer. Finstämt
The Decemberists - We both go down together. Ännu mera dragspel, 60-taligt
Duffy - Mercy.
Dolly Parton - Joline. Dollys bästa
Vampire Weekend - Cape cod kwassa kwassa.
Ashlee Simpson - Outta my head. Låter typ som Madonna eller Kim Wilde på 80/90-talet, eller nåt... (fastän det är en såndär Simpson!)
The format - Timebomb. Gladpop
RHCP - I could have lied. Favorit RHCP-låt
The Killers - Romeo and Juliet. En cover

Inga direkta färskingar, men bra skit.


Imorn kommer Jenny och Lisa hit på mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback