OkejOkej

Skönt med helg! Är helt slut efter den här veckan. Hade musik idag, barnen rockade loss till en Elefantsång.

Ikväll blir det lax. Skriver inte jag alltid att vi äter lax? Lina och Jonas kommer i alla fall över, det skriver jag däremot inte alltid.



När vi var uppe hos Jenny i Skövde började vi, som jag nämnt, snacka om att ha en 90-tals fest med allt vad det temat innebär. Fatta vilken nostalgi. Det ska bli av också! I januari, eller nåt sånt. Lisa och Jenny skall vara Brittan. Jag går lite längre bak och funderar på att fixa lite Lilli & Sussie friss. Sitter och söker massa roliga klipp på youtube. Här är Okey, okey med systrarna. Fast den är i och för sig från 1989, men skitsamma. 



Tror jag skall göra en följetong med lite 90-tals låtar. Det finns så mycket kul.
"Åh, det är ju den här!"

Kommentarer
Postat av: Lisa

Rosa läppstift och jeanstrasor med axelvaddar och nitar! That's the shit! Jag kan hjälpa dig att sy!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback