Yesterday

Vi försökte oss på att mobilblogga i föregående inlägg. Det gick väl sådär. Skickade MMS:et i fredagskväll och det kom upp på bloggen igår eftermiddag. Ett antal timmars fördröjning. Illa.

Gårdagen var väldigt social. Vi hade överraskningfirande för min mosters man Lars som fyllde 60 hemma hos kusin Therese på Draget. Nästan hela släkten var där. Vi har blivit så sjukt många! Det var trevligt, gillar min släkt. Åt gott och såntdära. Efter tillställningen fortsatte jag och Oscar hem till Niclas där lite folk samlats. Det var värsta fnissiga stämningen hela kvällen. Var som att alla i rummet var höga på nåt, men så var inte fallet. Spelade Helt hysteriskt, som skulle vara helt hysteriskt roligt, det var det inte. Avslutade kvällen med en taxi hem och en hamburgetallrik på Wally's.

Nu vill jag hurta till det med en långpromenad.
Imorgon är det praktik igen, måste strukturera upp lite grejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback