Avsked

Tjejerna hade ordnat knytkalas med massa goda pajer, räkbakelser, pastasallad och pannkakor. Satt på Majgården i flera timmar, snackade och åt. Folk som gick förbi utanför undrade nog om vi börjat ha kvällsöppet. Allt festande folk tittade aningen konstigt i alla fall. Kommer sakna!

Har skickat in en prenumeration på GP nu. 2:- om dagen, det är ändå bra. Får första numret på tisdag. Undra när min ELLE-tidning börjar dyka upp då? 



En skrattretande grej har hänt. Oscars bil som jag övertog har OCKSÅ blivit stulen från Varlaparkeringen. Historian upprepar sig och jag tänker inte ens kommentera det. Skulle dock varit snabbare i inhandligen av rattkrycka. Men de kostade ju 1000:-! Visserligen är en svindyr rattkrycka bättre än en stulen bil. Polisen hittade bilen i Västra Frölunda denna gång. Antar att den också är tjuvkopplad och inte värd reparationerna...

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Men tar sig polisen verkligen besväret att åka runt och LETA efter bilarna?!



2008-10-04 @ 15:23:35
Postat av: svar till M:

polisväxeln efterlyser bilen så att det kommer upp i polisbilarna, tror jag. så när poliserna åker runt och patrullerar kanske de stöter på bilen. som de nu gjort i båda fallen!

2008-10-04 @ 16:05:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback