Beverly Hills 90210

De hade en rolig programpunkt i Morgonpasset på P3 idag. De gick igenom vem man identifierade sig med i Beverly Hills 90210 och vem man ville ha ihop det med. Identifikationen varierade något, men på tjejsidan kom man fram till 99% att alla ville vara med Dylan. Började själv fundera över det där och kom fram till att Brenda var min favorit bland tjejerna. Vet inte om jag identifierade mig med henne, hade ju faktiskt inga likheter alls, men kanske var det det att det var hon som hade Dylan? För vem ville inte ha Dylan?! Jag vill fortfarande ha Dylan. (Om jag får ha ett frikort för Osc ;P) Fast i den gamla tappningen då. Inte gamligen han är idag. Jag stod alltid på Brendas sida, även de gånger hon var en bitch. Och jag förlikade mig aldrig med tanken att  Kelly och Dylan blev ett par och att de gick bakom ryggen på Brenda. Det skulle vara Brenda och Dylan, punkt slut. 

 

Hade ni någon favorit?



Nu ska jag läsa Miljöer för lärande av Ingrid Carlgren. Har tenta på fredag och jag är tro det eller ej inte minsta uppstressad (vilket jag kanske borde vara?) Ganska sunt ändå. 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Helt rätt att det aldrig var OK med dylan och kelly. As a matter of fact så har jag alla säsonger som finns utgivna i sverige (1-4) på dvd, och har sett 4an det senaste sen jag kom hem. Bara detta att Brenda är så storsint att hon helt förlåter båda, att han verkligen är genuint vän med kelly och dylan, trots att de är ihop är... ofattbart. Vilken tjej. Älskar brenda

2008-10-06 @ 18:26:08
Postat av: Mathilda

hon*

2008-10-06 @ 18:26:37
Postat av: jenny

dylan är het! eller var. brandon var lite för duktig, steve och david var töntar. var det någon mer? aja,ingen kan mäta sig med dylan. fräscchhh! puss.

2008-10-06 @ 21:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback