Goes banana!

Jag äter banan och funderar på hur man egentligen kan tycka det är gott? Det smakar ju.... mos.... kräk.



Har skrivit färdigt papret och läser det sista ur böckerna till imorgon. Undra hur den där tentan kommer att gå. Känns som att jag inte bryr mig. Bara läser, rycker på axlarna och hoppas det kommer frågor som jag kan formulera utifrån det jag förstått och anser. Det blir nog skriva, skriva, skriva. Inte för mycket om Vygotskij, Piaget och gubbarna hoppas jag. Har krupp på dem efter den där KLS-tentan som som 300 elever fick göra om förra året.

Efter tentan blir det skynda hem och sen tåg till Skövde. Får därför förbereda massor idag. Näste vecka är det praktik också. Hej vad det går!  



Måste bjuda på en låt också! Riktigt höstigt och bra med Amy Macdonald. Enligt Oscar har hon hämtat melodin från Las Ketchup. Jag kan höra det om jag anstränger mig, fast VÄLDIGT vagt. Det här är dock mycket bättre än ketchuparna. Nähä?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback