Hit och dit.

Den här veckan har jag tre "paper" att skriva. Ett om musik-workshopen från igår, ett om drama-workshopen, också från igår, och ett från matteföreläsningen som var idag. Det är bara att börja nöta. Hade ju dessutom tänkt göra Artprovet nu på torsdag, som jag missade när jag var på Coldplay. Men vad får jag reda på i helgen? Jo, omprovet är lagt i Borås och det blir inget i Varberg. Tack för det. Har ingen lust/ork/tid att åka till Borås för att skriva ett prov (som bara tog 20minuter att göra) den här veckan. Provansvarig lade upp övriga alternativ för mig: Antingen får jag skriva provet i Borås till våren istället då nästa grupp skall tenta, eller så gör jag det nästa höst med Varbergarna. Det är låååångt fram. Men ett poäng hit eller dit klarar jag mig utan, än så länge.

Hur jobbigt kommer inte Grey's anatomy vara imorgon då? Hon den där Rose eller vad hon heter är gravid med Derek. Precis när det ÅTERIGEN börjar ordna upp sig mellan honom och Meredith. NÅGON SOM ÄR FÖRVÅNAD?!  

Kommentarer
Postat av: jenny

JAG VET!!!!!!! ORKA MANUSSKRIVARNA! må dom dö. kom igen..ge oss ett bröllop någon gång. man kan ju ha andra problem än bara kärleksproblem! fantasi någon? puss

2008-10-21 @ 21:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback