Nostalgi & praktik

Jag trivs bra på praktiken hittills! Kände mig i princip hemma med en gång. Inte så konstigt i och med att lokalerna såg ut nästan precis som när jag gick där. Dock var de röda verktygslådorna borta. Men Kalles kompost stod kvar, de vita rostiga drikskranarna (som jag glömt av) och sofforna. Klädseln var sig lik i alla fall, men den borde ju bytts ut någon gång? Bamba var däremot annorlunda, och verkligen till det bättre. Min "golfkompis" jobbade och sa hej. Vilka lustiga kontakter man börjar få... Barngruppen var go också, så det här blir nog bra. Det är alltid lite nervigt i början innan man känner till saker, upplägg och människor. 

Ska sova hemma i Fjärås i natt, så jag gick till huset från skolan. Precis som för 11 år sedan, eller nu vad det blir. Samma hus, samma kossor, samma väg - men något roligare. Jag är en nostalgisk människa.


Tänkte bjuda på lite bilder från den gångna helgen. Stulna av den underbara värdinnan Jenny.
http://www.jms.blogg.se/

  



Ja. Det var lite roligt att locka håret på alla. Okej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback