Push-up?

Känndes som att jag inte gjorde något annat än att sitta i telefon hela eftermiddagen igår. Mami, papi, Maria, Caroline och Lisa.  Krävs lite planering inför Skövde vistelsen! Ska bli så roligt.

Annars hade jag ont i huvudet efter slutet av skoldagen igår. Började med att åka in tidigare igår för jag och bilen jag åker med hade ställt upp på en intervju om underkläder. Det var några management-tjejer som höll i det. Vi fick gratis kaffe och fralla. Är lite nyfiken på hur det blev, om de framställde våra svar rätt. Det handlade om push-up BH:ar, och det första som visade sig var att vi och de som intervjuade oss hade helt olika uppfattningar om vad det var. De menade att en vadderad BH är en push-up, det tänkte sig inte vi andra. Alltså vet jag inte om bilden blev rätt.

Sedan hade vi föreläsning med Mikael Jensen igen om lärande och utveckling 2. Måste skriva ett paper om det idag... Annars pluggar jag till tentan. Tjoho.

Kommentarer
Postat av: Mary

Tjoho, till helgen blir det party! Lycka till på tentan på fredag min vän :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback