Slösa

Fanns det inte en gratistidning man fick i skolan när man var liten, där det var med en serie om syskonen Spara och Slösa? Va hette den? Typ Lyckoslanten eller nåt. 



Titta vad jag hittade! Google.se är bäst.

Idag kom pengarna, så jag och mamma har slösat och köpt lite kläder till oss själva. Hemskt att det kan vara så roligt. För min del blev det två stickade tröjor. Tänkte att man skulle vara snygg och varm när snön kommer. Eller snarare OM snön kommer.

Ikväll kommer Elin hit. Vi ska ha myskväll med räkor och Idol.

Kommentarer
Postat av: jenny

gud vad skoj att se dom så tjejerna igen! slösa var alltid så dum! jag tror nog på en mix jag själv. att bara spara gör ingen lycklig heller..jag är avundsjuk på dej soffan. jag har bestämt mig för att utöva självplågeri nämligen. har SHOPPINGSTOPP inför stockholmsresan. nästan en månad kvar. harremingud. poor jenny. puss

2008-10-24 @ 16:59:12
Postat av: Mary

Oh, spara och slösa. Oh, räkor. Ha en underbar fredag :D

Postat av: Mathilda

LYCKOSLANTEN!! JAG DÖR!!



jag minns det så sjuuukt vagt att jag inte ens minns det, och ändå minns jag det! sick!!1

2008-10-24 @ 19:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback