Stian

Igår var det släktkalas på Skårsgård. Ett jättemysigt ställe mitt ut i skogen (Gällinge). Oscars farmor Kerstin och kusin Thomas fyllde år. Vi åt massa gott och minglade. De har julmarknad där den första advent. Blev värsta sugen på att åka dit och få julstämning! www.skarsgard.se (Inte Stellan!)

Senare på kvällen stack vi vidare och festade loss på Klubb Stian. En utsökt tillställning hos Nyman. "Ett dansgolv, DJ's och en kareokemaskin". Kan det bli bättre? Jag blev spöad av Andreas i Build me up buttercup. Det var ett nederlag. Dock gick det aningen bättre med Spice girls. Jag kan mina tjejer.
 
Idag har vi slackerdag. Funderar på att gå en promenad. Björn kommer över på en kopp kaffe snart. Ikväll är det Gossip girl och imorgon is it back to school. Vi skall ha workshops i drama och musik. Roligt.

Kommentarer
Postat av: Anja

Hej! Hoppas allt är väl :) Jag tycker också det var görkul på Stianklubben! Jag kan inte besvara facebookvännerförfrågningar för tillfället verkar det som...nåt som är fel. ha det så bra, kram!

2008-10-20 @ 17:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback