Stor i Japan

Någon som minns Superklasse? Ett matlagningsprogram med två halvskabbiga killar (varav den ena hade långt, flottigt hår) som åkte runt bland folk och lagade mat i deras hem, vet inte om de hade någon slags kocktalang. Jag tyckte programmet var skitkul. Eller DE var roliga och sköna. För mig var de föregångare till Fredrik & Filip. En vän till mig tyckte att den ena halvan, Jens, var sjukt het. Hur hon kom fram till det har jag lite svårt att förstå. Men nu till saken; de är tillbaka! 

På 6:an varje söndagskväll åker de runt i Japan för att bli kända. Ett experiment som Henrik Schyffert håller i. De har hållt på ett litet tag nu och det verkar arta sig, varit med i nåt tv-prgram och spelat in någon låt. Rolig underhållning i vilket fall som helst som man inte får missa. 



Japaner verkar btw vara väldigt trevliga. Känner nästan mer för att åka dit än till Kina. Fast Japan har inte kinesiska muren.    

Kuriosa 1: Jens är även med i det där bandet Bring me the fucking riot... man.  
Kuriosa 2: Stor i Japan = Big in Japan = Alphaville

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag minns superklasse! tror dock inte jag såg på det. men vem var det som gillade jens? och är jens han med långt hår? var det saga eller missminner jag mig?!!?!?

2008-10-20 @ 23:58:17
Postat av: svar till M:

haha. du missminner dig inte, saga var det. inte så förvånande :) jens är han den långhåriga ja.

2008-10-21 @ 19:36:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback