Update

Oscar står och bankar + limmar ihop våra köksstolar. De håller på att falla isär. Ett gammalt second hand fynd som övertagits från mami och papi. Tänker sitta på de ett tag till i alla fall.

Imorgon blir det avslutning med Majgården. Vet inte riktigt vad de/vi ska hitta på. Skulle samlas där i alla fall. Sista gången för mig. Tråkigt. Inget mer julpynt och evighetslånga personalmöten med snack om kufiska kunder.
 
Nästa helg åker jag, Lisa, Maria och Anna upp till Jenny i Skövde! Ska bli riktigt roligt. Smaka på Skövdes studentliv kanske? Kul ändå. För 6 år sedan pratade min kära storasyster om det i den staden. Nu får jag själv se.  


Kommentarer
Postat av: Mary

ja det ska bli riktigt roligt! förresten, har du knepat ut hur du ska göra med youtub klippen? när du skriver ett inlägg trycker du på html- knappen. när du får upp rutan så klistrar du in den långa länken.. längst ner i vänstra hörnet står det bekräfta, eller vad det nu står.. men man ser inte knappen, man måste dra i hörnet.. haha.. så när du har gjort det så ser du en gul ruta i inlägget, när du väl uppdtarat så ser rutan ut som vanligt.. fattade du ngt? htlm-ruta, klistra in länk, tryck på bekräfta längst ner till vänster och så är det färdigt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback