Adjö Majis

Jag har sagt upp mig! Det är slut med våndan att inte få känna sig ledig när helgen kommer efter en skolvecka. Det känns så skönt, för den känslan har jag haft i nästan tre års tid. Fast samtidigt känns det tråkigt. Har trivts så otroligt bra på Majis! Söta arbetskamrater med en go stämning emellan och för det mesta trevliga kunder. Hade inte kunnat haft en bättre arbetsplats. Så lite kommer jag allt sakna det, men det känns ändå som att jag gör helt rätt. Kommer dock få lite mindre pengar i månaden, men det är det värt. En lättnad.

Kommentarer
Postat av: jenny

oj, lite sorgligt faktiskt. kom ihåg när du började där. var det så länge sedan? harregud. men så är livet. o jobba lär du få göra så småningom ändå. njut nu av helgerna. puss min kära.

2008-09-01 @ 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback