Blåmes

"En fågel som har samma färg som himlen och som är lite töntig"

I lördagskväll blev det spontan spelkväll hemma på Storgatan. Niclas, Patrik, Kalle, Daniel, Maria och Lina dök upp. Vi avverkade Buzz, Med andra ord och Singstar (som jag gått och köpt!) Sjukt roligt. Jag har verkligen ingen sångröst, men tonerna går ann att sätta i alla fall. Framåt spöktimmen gick vi ut. Allt var precis som vanligt i kba.t. Men det var ganska kul.

Igår åt vi våffelbuffe på Trubaduren. 69:- INTE VÄRT DET. Man fick stå och grädda sina våfflor själv och grädden var dessutom gammal. Jag åt nog två. Hade nästan varit bättre och köpt sig ett eget järn. Menmen.    

Kommentarer
Postat av: jenny

VAAAD är det du säger?? har du köpt singstar!??!?!?!?!?!? oh,harregud vad fuskigt. saken är den att det spelar ingen roll hur bra man sjunger bara man satsar! :) puss

2008-09-22 @ 15:55:21
Postat av: Evelina

kolla gärna in min blogg ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback