Electric Light Orchestra

Det var kul att skratta till stand-upen i fredags och gott att äta hamburgare på Hardrock. Tito Beltran skämten var bäst. Synd att jag inte kunde följa med tjejerna ut efteråt dock.

Jobbade min sista dag på Majgården igår. Har sopat och skurat det hemska golvet för sista gången. Gött.

Imorgon är det kursstart för "Det lärande barnet" och på eftermiddagen är en dejt med Elin bokad. 

Något mer? Nej. Jag har inget att skriva.   

Eller jo! Var på Mediamarkt förut. De har ett jättebra utbud av skivor där. Men det är inte det som saken gäller, utan jag upptäckte värsta hightecka grejen! När man ville lyssna på en skiva skannade man streckkoden på den och så vipps fanns skivan i högtalarna. Grymt. Hur länge har det funnits egentligen?

Lyssnar på ELO. Living thing är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback