Konstig start

Morgonen började som en enda röra. Sofie kände sig krasslig så skjutsen till Varberg blev inställd. Tåget som hade kostat mig 105 spänn (va, sen när? brukar gå på 50-60:-) hann jag inte med. Nästa går inte förren klockan nio. Känner mig inte jättepigg på att komma och störa mitt i kursintrot. Så nu sitter jag här istället. Får åka ner till studiegruppsträffen som är lite senare.

Har fått gjort något bra denna morgon i alla fall! Fick ringt till min praktikplats och denna gång var min VFU-handledare där. Hon verkade gullig. Äldre. Påminde om någon. Hon kanske var där redan på min tid? I alla fall kom vi överrens om att jag skulle komma dit nästa vecka och presentera mig för henne och barnen. Kan ju vara bra. 

Vad ska jag göra med min tid nu då? Inte sitta och stirra i väggen i alla fall. Kanske ta upp mitt sims-spelande? Ni minns väl hur fanatisk jag kunde vara i det bitvis? Dock gick det inte speciellt bra för min och Oscars familj. Våra två tvillingar blev omhändertagna av socialen. Och våran enda kvarstående dotter som sedan själv bildar familj fick också barn som socialen kom och tog. Hur illa är inte det.

Fick reda på att vi börjar 14:45. Yes, en enda lång väntan. Då kanske jag kan åka med Elin till Kba:t... 

Kommentarer
Postat av: Mynta

Vilken knepig morgon ja, hoppas inte du behövde betala de pengarna i onödan?



Du hur lyckades du få tvillingar på sims? Har jag aldrig råkat ut för. Hört att det finns ett fusk men aldrig fått det att funka.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback