Minikräftis

Ska räka och kräfta lite ikväll med Mats und Bea. Minikräftskiva blir det. Fick gratis aioli av killarna i fiskbilen. De kände säkert igen mig från Majgården. De brukar vara där och äta frukost på helgerna. Man känner direkt när de entrat butiken för det stinker fisk i varje liten vrå. Vad som förvånar mig är att ingen av de andra kunderna kommenterat det. Jag är i alla fall van med att det luktar bulle på ett konditori och inte räka.

Lyssnar på Saybias nya skiva*, den är fantastiskt bra.

* Eyes on the highway.

Kommentarer
Postat av: Mary

jag vet inte om den vart ännu, kommer inte ihåg. men saybia ska ha spelning på sticky. sugen på att gå? kostar 180 kr.. i want,, men visste inte att ngn annan hade öronen för dem :P allt väl annars vännen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback