Obladi Oblada...

Tvättmaskinen går på högvarv och golvet skakar. Undra om de i butiken nedanför märker något? Det borde de göra. Känns som att jag sitter i ett bullrande flygplan eller nåt.



Sandra från jobbet ringde förut. Hon berättade att de hade tänkt fixa nån avslutningsgrej för mig. Det värmde hjärtat något.

Annars har jag noll att komma med. Filmade ett kapitel om allemansrätten ur vår NO-saga idag. Målade en drakfigur (Dino) och en musfigur (Dina) som vi klippte ur, och tog in en halv skog (för att överdriva något) till skolan. Sedan filmade vi vår dockteater med Sabinas mobilkamera. Resultatet blev inte det bästa man sett, men ganska charmigt ändå. Inget blir dock bättre än våran Lollipop video i trean. Inte sant Jenny & Lisa? Synd att jag inte kan lägga ut den bara. Ganska teknisk är jag, men att fixa vhs till skiva till data till blogg kan jag inte. Skit då.

På fredag blir det Storan och Björn Gustafsson! Men jag ser nästan mer fram emot Måns Möller. Han är ju en stjärna. Haha.    



... Life goes on, aa-aah.

Kommentarer
Postat av: jenny

du sofie! den musikvideon borde sändas på tv typ jämt. den är hur bra som helst. men så blir det ju när det bara är stjärnor som medverkar. vi ses på freitag mein hertz. puss.

2008-09-24 @ 16:27:04
Postat av: Mary

är du med på att käka på bryggeriet kl 6 på fredag? det är ät två betala för en om ajg inte minns fel, coh vi är ju fyra! bättre kan dte inte bli!. tack för senast :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback