Pimp my kitchen

Efter att det senaste inlägget författades dammsög jag och sedan bar det av till IKEA. Bestämde mig för att pimpa till köket något, och nu är det gjort! Lite nytt krafs, underlägg, matta och mjölkskummare. Hittade även en fin handdocka i form av en gris som kan komma till använding i framtiden. Fanns massa roliga! Hästar, krokodiler, fiskar, elefanter. Ville egentligen ha fler, men det var onödigt. 29 kronor bara, fynd! (Som tidigare sagts, bildkvalitén är usel)

 
  
 
Gjorde mig en tonfisksallad när jag kom hem. Resterna tar jag med mig till imorn. Det blir en låång skoldag med konferens och en sex timmars lång föreläsning, om jag inte sett fel. Sheize.  

Ja just det, studiegruppsträffen blev inställd och framflyttad.
Snart Elin.

Kommentarer
Postat av: jennyyy

det är sannerligen skoj att shoppa. speciellt när det är till hemmet. det ser mysigt ut!

2008-09-30 @ 16:41:33
Postat av: Mary

vad smart med handdockorna, man kanske skulle ta en tripp till ikea?, hoho.. gick sista dagen på jobbet bra? hoppas mitt sms mitt i natten inte väckte dig, var som sgat lite orolig. fast sen kom vi fram till att du kommit hem, annars skulle oscar ringt o vart orolig, hoho.. puss

Postat av: Mary

fint i köket förresten :)

2008-09-30 @ 18:00:47
URL: http://stilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback