Redo för camp.

Tog en fika förrut med Linnea, Amelie och Sofie och bestämde vad vi skulle köpa med oss för mat till vårat kära läger. Efter fikan besökte vi Willys och köpte det som stod på  listan. Nu är vi redo för camp! Är dock lite osäker på mina kläder, om de är tillräckligt varma osv. Får hoppas att det jag packat med duger... Vill inte bli sjuk. FÅR inte bli sjuk.

Måste se till att ladda kameran!


 








Visste ni förresten att det gick en man med ett automatvapen över torget i fredags natt?
Det är läskigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du inte hört om mitt hemska möte med yxmannen i sommras? det är säkert han som gått över till automatvapen istället. kändes mer modernt kanske? puss

2008-09-10 @ 17:38:13
Postat av: jenny

det var jag som skrev.

2008-09-10 @ 17:38:42
Postat av: Mary

känns skönt att ha flyttat från den hemska staden där ingen går säker.. haha.. tack för pratstunden igår, haha,, jag vart lite chockad.. hat så kul på lägret :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback