Rollin'

Har spenderat en dag på stan med mami. Köpte fina kylskåpsmagneter. Mindre intressant att veta kanske.

Blev så sugen på chokladbollar alldeles nyss så jag och Oscar började rulla! Han ligger hemma och är sjuk, men jag tvingade upp honom på benen. Nu ligger de och kyler sig så där gottiga i kylen. Får sätta på kaffet snart, sen är det färdigt att servera!

    

Ringde min praktikplats förrut. Min vfu-lärare går dessvärre inte att nå förren på måndag. Det var ju bra! Inte. Har vfu-konferens på skolan på tisdag som de skulle bjudas in till, men som vanligt var skolans lärare ute med den informationen i sista stund. Alltså har jag inte hunnit bjuda in min. Inte mitt fel i alla fall.

Ny och tuffare kurs på måndag. De sköna dagarna är över.

Kommentarer
Postat av: Mynta

Hehe ja de är svåra att motstå de där kalendrarna. =D



Ajaj så sugen jag blev på chokladbollar nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback