Speed of sound

Coldplay är nåt av det bästa jag sett i konsert-väg. Fantastiskt bra! Hur kan de ha gjort så många otroligt bra låtar? De spelade dessvärre lite för lite från första skivan, men när de rev av Yellow som extranummer var jag ändå fullständigt nöjd.
 
Kändisspaning:
1. Idol-Danny
2. Peter Jöback
3. Inredar-Jon
4. Martin och Jepson från The Ark
De tre första höll till på söder.

Hela dagen igår gick ut på att äta, dricka, kissa, gå, strosa i affärer, kika på Kevins Pixel family kontor och vara trött samt njuta av konserten då. Kevin tog med oss till en mysig indisk restaurang. Indria, eller nåt. De hade världens smalaste spiraltrappa ner till en källarvåning, fick knappt plats att gå i den. Timmarna som gick mellan konsertens slut och vårat morgontåg 06:05 vill jag helst glömma bort och inte ens tala om. Nu blev ni allt nyfikna va?

Var hemma vid tio och sov i några timmar. Ikväll blir det bio. Jag ville se Patrik 1,5  men salongen var full. Istället blir det andra Arn-filmen. Gud vad jag älskar att gå på bio.    

Kommentarer
Postat av: Mary

Oj, att du orkar att gå på bio. jag har sovit ngr timmar men jag håller på att dö ändå. Är verkligen helt slut. Som du skrev, de där nattimmarna vill jag helst glömma. Det enda jag kommer ihåg är att jag klagade konstant. Förlåt för det.. Men tack för en riktigt fin dag igår! :D

Postat av: Mynta

Du verkar ha haft en bra stockholmsvistelse?

2008-09-20 @ 10:17:52
URL: http://myntas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback