Perfekt sysselsättning.

Vaknade sent idag, men trots att jag var redigt utsövd var det nästintill omöjligt att gå upp. Antagligen hade jag sovit FÖR gott. Drömde i och för sig inte så trevligt. Var i ett Thailandaktigt land med lite folk när en slags tsunami kom som slukade hela stranden i det område vi var i. Jag lyckades komma undan två gånger, men vattnet tog med sig Oscars syster andra gången. Jag och Oscar gömde oss då i en tv-spels affär. Helskumt. Sen vaknade jag, men det känndes som att det inte hade varit svårt att komma in i drömmen igen om jag blundat.

Idag har jag förberett för barnintervjuerna och experimenten jag skall göra imorgon. De får välja bland experiment med färg, stark andedräkt eller flytande ägg, möjligtvis någon ballonggrej, tror jag. Måste köpa krasse också och börja odlingen som vi skall dokumentera. Har även en NO-saga att planera. Somsagt; allt kommer köra ihop sig på slutet.
 
 Har lekt lite med yearbook. Vilken Sofie tycker ni bäst om?
(Måste leta reda på en bättre bild med luggen bort från ansiktet och leka lite till)

66'
 82' 84'

Ser ut som ABC-Anna Bok (eller nåt) på den sista. Snälla kom och hjälp mig! 
Perfekt sysselsättning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback